13 Ocak 2015 Salı

eski postum revisited ayrıca blues kömei füzyonu

eski yazımda neve hayadan bahsetmiştim. mankurt destanı. yeni keşfettiğim bu grup -ki keşfedeli dört şarkı süresi olmuştur (kızılderili takvimine göre beş at yılı) - çok farklı türleri bir araya getirmiş, çok renkli bir performans sergiliyor

beğendim. tarzsınız bebeğim aynen devam. mızıka olması özellikle ayrı bir güzel. bence herkes dinlemeli. NET. umarım arka sıradaki çürük domatesler misali en güzellerini seçip dinlememişimdir. yoksa sayısı yüzleri bulan siz düzenli takipçilerimi kandırmış olurum. dağlara taşlara. çok lakayt bir üslup benimsediğimi farkettim bu post itibariyle. beğenmediyseniz geri bildirim bırakın. orda olsaydınız bırakırdınız demek istedim yani. orada kimse olmadığına göre burası benim çöplüğüm sizi lanet olasılacalar

enjoy responsibly :*



 bunu da postu yazarken farkettim. huun huur tu ile yapmış oldukları heyecan verici bir çalışma

kömey nedir? huun huur tu kimdir necidir 'tuva müzikleri 101' konusunu da başka bir zaman yaparız. siz değerli okuyucularımın isteklerine bağlı. Siz olmayan okuyucularım

öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder